úterý 29. prosince 2015

Buďte v roce 2016 šťastnější!

Tuhle mi google při vyhledávání čehosi nabídl článek Buďte v roce 2016 šťastnější! No nazdar. Ani nevím, jestli chci být v roce 2016 šťastnější. Zdravá, méně unavená, víc v klidu, to jo - ale šťastnější? Tak jsem se koukla, co má dělat Jaromil, aby napřesrok ke štěstí přišel:

Zjednodušit si život
To bychom s Jaromilem fakt měli. Nevím jak on, ale já si dokážu život dost komplikovat. A přitom by mnohdy stačilo říct ne nebo rozhodně ne, případně přitvrdit: jděte do háje!

Obklopit se barvami
Na tom už pracuju. Totiž věk na tom pracuje za mě. Padesát let v modrošedé, šedočerné a šedošedé stačilo. Mám novou starorůžovou (?) šálu. Super.

Zbavit se nepořádku
Kéž bych v nastávajícím roce konečně dolikvidovala tu nekonečnou pozůstalost! Jaká radost, jaké štěstí! 

Dopřát si samotu
Kdepak! Opravuju vid: dopřávat si samotu je třeba.

Poznat své nitro
Ať se Jaromil noří, jak je mu libo, já se budu raději dál procházet při břehu. 

Pustit si do života světlo
Každopádně a všemi okny: jednoduchými, dvojitými, zdvojenými i vitrajovými.

Najít rovnováhu
Pro začátek by mi stačilo naučit se včas končit.

Naděje umírá poslední
Neumírá.

Dopřát si inspiraci
Workshop s Vlněnými sestrami, jasná věc!

Věřit svému srdci
Sem bych umístila emotikon s očima v sloup, jen vědět, který to je.

P. S.: Barvy jako vždy neodpovídají. To světlo je fakt děs!


9 komentářů:

  1. Petko, jako vždy perfektně napsáno!! a Vlněné ssestry jsou poctěny, že o nich je na tomto skvostném seznamu zmíňka:-))Krásný nový rok, ať už to s tím štěstím vyjde jakkoliv:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude mi obzvláštním potěšením! Tak veselej a veselej novej :-D

      Vymazat
  2. Napsala jsi to moc hezky. Krásný nový rok, Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně napsáno, tak vzhůru ke svým přáním, v roce 2016! A jen to nej...

    OdpovědětVymazat
  4. No ja som už raz skočila do pink, oranž...a farby ma fakt na staré, vlastne zrelé kolená bavia !
    Samoty si nedoprajem..., musím asistovať prvému, potom druhému, pri nich tretiemu...a možno aj štvrtému, ak sa v tomto milosrdnom roku naplní to, čo, alebo koho mi vložil do srdca On ...
    Rovnováha v nerovnováhe, normálnosť v nenormálnosti, obrodzovanie v míňaní, nádej v proti nádeji...

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, tak ráda jsem tě díky sestrám poznala. Číst, co ty napíšeš je jedna krásná věc.
    Přeji Ti ... Krok za krokem každým dnem ať se máš ...

    Lenka

    OdpovědětVymazat