čtvrtek 17. prosince 2015

Ravelry je mor!


Vypadá to, že do konce roku už po mně nikdo nic nebude chtít. Tedy jako pracovně.
Ale pšššt, ať to nezakřiknu...

A tak jsem včera cvičně pobrouzdala po Ravelry a už zase v něčem lítám, našla jsem vzorek. Ovšem jak jinak než s anglickým návodem ke stažení. Anglický nebo český, když není schéma, jsem ztracená a vztekám se. Aby do toho lama alpaka kopla!

Protože nejsem schopna účinně číst háčkovací rozpisy (pletací jakbysmet), musí nastoupit lidová tvořivost.
A hle, tu je moje varianta na dané téma.


3 komentáře:

  1. jj, a taky kreativní blogy se spoustou inspirace, odkazů, návodů, tipy....a to bez ohledu na jazyk, obrázky úplně stačí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně mě to zkoušení a pokusování víc baví :-)

      Vymazat
  2. Peti, ale tam je kreslené schéma. Mrkněte ve fotogalerii šátku na první dvě fotky dole. Šál bude krásný.

    OdpovědětVymazat