středa 16. prosince 2015

Klubíčka a spousta barev aneb YARN ALONG 161



Na Ravelry jsem objevila vzorek, který by mohl vzdáleně připomínat háčkovaný baktus.
Byl ale zamrzlý. Takový pěkný vzorek, říkala jsem si, proč zůstal nedokončený? Po čtyřiceti centimetrech mi začínalo svítat. A tak jsem svůj pokus taky rozpárala a pustila se do variace.

Vzorek zatím dobrý, s barvami si nejsem moc jistá. Množství světlé mě překvapilo. Barvy nejvíc odpovídají prvnímu snímku. Na poslední fotografii je vidět první pokus, dlouhé sloupky jsou příliš hutné (prostě moc utahuju jako vždycky) a hlavně - přidávání na obou stranách značně komplikuje špičku a následné ubírání.

Papouščí merino od Vlněných sester: Zauberball 100 1701.






3 komentáře:

  1. To je potešenie, hlavne na zimu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně si nejsem jistá, jestli to je potěšení pro mě - uvidím, jak šála barevně dopadne, až bude celá.

      Vymazat
  2. Those colors are so pretty together!

    OdpovědětVymazat