čtvrtek 3. prosince 2015

Podruhé v Midsomeru den 13

Pozorováním je ověřeno, že nejhezčí počasí je v Midsomeru kolem půl osmé ráno. Pak už je jenom hůř.

A úplně nejhůř začne být ve chvíli, kdy chci vyfotografovat postup svého pletení.

Snímek potřebuje vysvětlivky: světlejší šedá je ve skutečnosti mořsky modrozelená a tmavší šedá je středněmodrá. Také obrovská granny má mnohem jasnější barvy, takže jediné, co odpovídá, jsou lesklé jehlice.


5 komentářů:

  1. Já se tak bavím, čtení z Midsomeru mi vždycky zvedne náladu, díky za to:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se náramně bavím :-) Dnes v podvečer jsem šla s nákladem do tříděného odpadu asi 200 metrů zahradoparkem v pršiplášti a vysokých gumákách, déšť, vítr, tma tmoucí a ten štěrk tak strašidelně skřípal... A samozřejmě zase nic. A to jsem se koukala i za popelnice!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky :-) Ráno bylo fakt nádherně. Asi deset minut...

      Vymazat
  3. ... a svetr je taky moc pěkný.......a teplý......možná i nepromokavý??? u nás počasí taky nic moc......

    OdpovědětVymazat