sobota 12. prosince 2015

Letmo v Brně


Myslela jsem, že na vánoční setkání Vlněných sester pojedu tramvají.
Jenže v Brně tramvaje létají.
A tak jsem radši mazala pěšky.

Když jsem dorazila, v kavárně už vládl pěkný šrumec.
Ó, ty skvělé vzory...

... a ty skvělé barvy...

... no a ty materiály! K sežrání!

A pletařky pletly tak usilovně a rychle, že mnohé nebylo možné zachytit nerozmazaně.

Nakonec zase zpátky z Brna. Zase letmo.


13 komentářů:

  1. Bylo to tuze fajn setkání. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za rozhovor a těšíme se na vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těšíme, zvlášť anglická sekce :-)

      Vymazat
    2. Hehe, to je ti podobný, k někomu se pozvat a ještě to svádět na mě! :D

      Vymazat
    3. Přijeďte prosím všichni. Host do domu, Bůh do domu :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Taky tak! Radost s Vlněnými sestrami :-D

      Vymazat
  4. Parádně bylo a jsem ráda, že jsme se viděly:-)

    OdpovědětVymazat