neděle 27. března 2016

Rex caelestis, Rex gloriae...


... morte surrexit hodie. Alleluia!

Kdo se v poslední době mrkl na můj Pinterest, nemohl si nevšimnout, že se mi tam množí staré vyšívané vzorníky. Tolik se mi líbí!

A protože mám bavlnky po babičce, jakož i bubínek a plátno, zkusím, jestli dokážu vyšít Adama, Evu a hada s jablkem na motivy tohoto vzorníku z roku 1852. Půjde to (pokud vůbec) pomalu, poněvadž na to nevidím a třese se mi ruka.

Kdyby se chtěl někdo přidat, je tu obrázek s čtverečkovým rastrem.


A tohle je výsledek božihodového úsilí... Takže fakt hodně pomalu!





11 komentářů:

  1. Hele, jdu do toho! Ale raději bych ten stromek s dvěma ptáky vlevo nahoře - poslala bys mi to krapet vetší, prosím? Nebo mi domluv návštěvu u Stejskala L. :-) Jo, bude mi to trvat roky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehehe, to se budeme předhánět :-D Můj postranní úmysl je mávat témuž optikovi tím vyšíváním pod nosem a požadovat nové brejle :-D

      Vymazat
  2. Bude to krásné!!...Krásné velikonoční dny plné radosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřino, MOHLO by to být krásné, zatím tomu ale moc nedávám :-)
      Vám všem taky tak!

      Vymazat
  3. To je pěkné, Petro! Na co vyšíváš? Já určitě potřebuju látku s alespoň minimálním rastrem. Koupila jsem si na etsy vzorek na lištici :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, je to nějake bezejmenné plátno, patrně lněné. Rastr je neviditený, lpa je mi nepohodlná a brejle nablízko pořád nemám. Křížkové vyšívání asi po čtyřiceti letech a nejspíš dalších čtyři sta let na ně ani nepomyslím :-D

      Vymazat
  4. Až se tobě bude třásti ruka, výšivku ti vnouček udělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup, kup Melicharovi jehlu a nit :-D

      Vymazat
    2. Ten teď radeji staví věže a u toho poslouchá lalala. Nebo kouká z okna na brm brm. Nebo chce mnam mnam mnam. :D Nebo se jezdí koukat na zvířátka (vycpaná i živá :D ).

      Vymazat
  5. Moc zdravím...na tuhle výšivku- hotovou se budu těšit- já pořád "dědečkova zahrada" a úplně mi uniklo, že Petka na Pinterestu je to samé...no- asi tím, že jsem tu dlouho nebyla..:o)))
    Hezké dny J.

    OdpovědětVymazat
  6. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you must watch this video
    right away...

    (VIDEO) Win your ex back with TEXT messages?

    OdpovědětVymazat