úterý 15. března 2016

Messenger bag ✂ 2


Pobavilo mě, když jsem zjistila, že takovéhle překlápěcí tašce říkají v Anglii pošťáckej pytel. A hned jsem si vzpomněla na tlustého pana Půtu, listonoše s velikou odřenou koženou brašnou, jak sedával na staré poště na náměstí v kamrlíku a utíral si kapesníkem zpocenou pleš.

Tohle je můj novej pošťáckej pytel. Všechno recy. Vlastně upcycle.
Látka ze sukně ze strašidelného domu. Počítám tak mého věku, ta látka.
Nějaká černá koženka, jak se k nám dostala, nevím.
Kousek žlutého bavlněného tráku z něčeho úplně jiného.
Dvě kovová poutka z vlastních zásob. Asi ŘEMPO před rokem 1987.
Černá nit z nevyčerpatelných zásob po mužově babičce.
A černý popruh z dávno neexistující tašky.

Sukni jsem rozpitvala na prvočinitele, pár odstřižečků jsem vyhodila, ale materiálu zbylo ještě až až. Tímhle tempem se budu krámů ze strašidelného domu zbavovat do soudného dne.


2 komentáře:

  1. Ale šikovný "pytel" z toho vznikl. Já tomu říkám překlápěčka a je to asi nejpraktičtější typ kabelky. Ale likvidaci starých věcí nezávidím. Též jsem to zažila. Bez razance to nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledm k celkovému objemu mi těch krámů vlastně už moc nezbylo. Ale i ty zlomky promile zcela zahltily naše úložné kapacity. Ale každý kousek, jemuž se najde někde uplatnění, mě potěší :-)

      Vymazat