středa 22. srpna 2012

Ve při

Jsme ve při.
Rozárka chce, abych protrhala nebo ještě lépe vytrhala rozchodník ze zídky. Já se k tomu moc nemám. Rozárka argumentuje tím, že vůbec nevynikne, jak krásně jsem tu zídku poskládala. Oceňuji její diplomatické úsilí. A netrhám. Zatím.

Tak jak?

Zídka a Sedum, srpen 2012

Zídka bez Sedum, listopad 2009

6 komentářů:

  1. Zídka se povedla,ale přimlouvám se za rozchodník.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky! Zídka pěkná, ale líbí se mi ta divokost na první fotce, netrhala bych:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, Rozárko, slyšíš to? Vidíš to?

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den :-) obecně bych se přimluvila za první - zelenou, variantu :-) sice chodník by asi zaplevelený být neměl, ale zídka je pouze zídkou.. když je to zelená zídka, která kvete, láká hmyz, voní a udržuje furt stejnou vlhkost, je to o několik tříd lepší :-) já jsem si vedle zídky hlupačka dala kompost a tak mě to tam už neláká jak dříve, ale manža mi slíbil, že mi ho (je plastový) obije palubkama ze dřeva a to bude asi řešení :-) nechala bych to v zelené - ne vytrhané verzi.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych to malinko protrhla, aby byly víc vidět kameny, ale jen holá zídka je vlastně nezajímavá ( i když práci s jejím vyskládáním oceňuju :) ). Je prima, jak vám všechno bují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maličko jsem to Sedum nakonec protrhla, ale prý jako bych ho neprotrhla :-)Rozárka říkala něco ve smyslu chytré horákyně, ani protrnutá, ani neprotrhnutá...

      Vymazat