neděle 25. března 2012

Honza a Rozi vozí hlínu

Ve čtvrtek přivezl náš soused stavitel dvě fůry hlíny a kamení. Složil ji na cestu ke sklepu. Maminka-babička hned volala, aby Honza přijel a chopil se kolečka. Nakonec přijela i Rozárka a chopili se spolu. Honza všechnu zeminu překátroval (další kamení, hurá!) a svah před domem je zase mnohem, mnohem lepší. Jaro teprve začíná, a tak si orlíčky, divizny, pryskyřníky, pomněnky s novým přídělem jistě snadno poradí.

Zatím co děti pracovaly, já jsem se povalovala a spala, abych zažehnala chřipku nebo virózu nebo co. Brouzdala jsem se v síti, prohlížela stránky s přírodními i jinými zahradami a nakonec jsem uvízla v pletení, háčkování, patchworku a dalších textilních technikách na úžasných a inspirativních blogách (blozích?) kreativních maminek. Přidala jsem si do oblíbených tolik odkazů, že bylo třeba celou pravou stranu Dědečkovy zahrady přeorganizovat, aby se v těch záplavách informací orientovala alespoň sama autorka :-)


Na cestě je mírně organizovaná hromada hlíny... (24. 3. 2012)

Na svahu je vysoce organizovaná hromada hlíny (24. 3. 2012)

2 komentáře:

  1. Koukám, co už vám všechno kvete. Já mám pořád jen sněženky a ladoňky, ani jeden talovín se ještě neukázal, a to jsme v mírných středních Čechách. A spoustu toho vymrzlo v těch únorových holomrazech ...
    Takovouhle starou zahradu vám dost závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. To dělá ten jih, celá zahrada je v jižním svahu a ze severu chráněná. Na Pošumaví to znamená dost teplo, ale bohužel také sucho. U nás pomrzly šalvěje, narcisky, ocúny, zato levandule vypadají vyloženě spokojeně. Zahrada je zvláštní bytost :-)

    OdpovědětVymazat