středa 4. listopadu 2020

Lockdown, den 14 aneb YARN ALONG 259


Tolkienovský šátek je hotový. Ještě ty camfousky...

Dnes snad domotám druhé malabrigové klubko a konečně se rozhodnu, co proužkovaného se dá z těch deseti dek uháčkovat.

A čtu. Ne že bych jásala. Svým vrstevníkům-spisovatelům se už léta záměrně vyhýbám. Když nepůjde hora k Mohamedovi (volný převod: čtenář např. k C. S. Lewisovi), musí Mohamed k hoře (já např. k současným českým ženským románům). Pořád je to lepší než zdravotní právo :-)

4 komentáře:

  1. Já ti nevím, já bych asi radši to zdravotní právo:))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To právnické ptydepe čtu léta a je to děsné. Některým nejmenovaným autorům JUDr. et MUDr. by měl zákon přísně zakázat psát, a to cokoli, COKOLI! Už jsem se kolikrát snažila naznačit nakladatelství, že je nutný příplatek za rizikové vícepráce, ale nějak to zatím nezabralo... Obávám se, že budu muset přečíst ještě mnohem hlubokonesmyslnější kousky než tuhle knížku:-)

      Vymazat
  2. Petro, já nejásám skoro nad ničím, co se dá nazvat současným českým ženským románem. Chybí mi v tom literatura.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ano :-) A nejen v ženském románě. Ale nedávno jsem četla docela dobrou českou detektivku, mladej autor a slušná zápletka.

      Vymazat