úterý 10. září 2019

Podzim


Podzim dorazil na Kolomažnici s nečekanou razancí.
Kvetou ocúny, po trávě se povaluje mlha, sbíráme jablka a bude snad více času na čtení a háčkování.
Těším se.

5 komentářů:

  1. Milá Petro,
    dnes jsem probrala moje zásoby vlny a moje nedodělky.
    Kdysi, odhaduji tak 2 roky, jsem nadšeně rozpletla z jehněčí příze Timmy tmavěmodré svetr a v určité fázi zjistila, že mně budou chybět minimálně 2-3 klubíčka.Samozřejmě zapomněla obstarat.Tehdy jste mně typ na vlnu Timmy poradila Vy. Obracím se proto s prosbou, jestli náhodou nemáte ve svých zásobách tuto vlnu, kterou byste už neměla k užitku - pokud by tomu tak bylo,ráda bych ji od Vás odkoupila.
    Dnes odpoledne jsem prošmejdila všechny možné i nemožné prameny a nikde ji už neobjevila. Za každou pomoc a případnou radu , kam se obrátit Vám budu vděčná.
    Srdečně
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věro,
      mám necelé jedno klubíčko modré a dvě klubíčka té modročerné melírované, bohužel. Také jsem nedávno zjistila, že Timmy zřejmě už neexistuje :-( Pokud Vám budou ty mé zbytky k něčemu, napište, ráda Vám je pošlu.
      Zdraví srdečně Petra

      Vymazat
    2. PETRO MOC DĚKUJI, ZA VAŠI ODPOVĚĎ. BUDU RÁDA ZA KAŽDÉ I NECELÉ KLUBÍČKO OBOU ODSTÍNŮ.
      MĚLA BYCH MÍT V POŠTĚ Z MINULOSTI I VÁŠI E-MAILOVOU ADRESU - OZVU SE.
      DĚKUJI

      VĚRA

      Vymazat
    3. Petro,
      prosím, je stále platná e-mailová adresa: uhackujsi@email.cz?
      Děkuji Věra

      Vymazat
    4. Věro,napište mi prosím petra.stejskalova@post.cz :-)

      Vymazat