pátek 1. února 2019

Háčkovaný zmatek


Tak jsem po delší době prodala šátek.
Tmavomodrý. Inzerovaný jako in progress, takže bylo třeba ho nahonem dokončit.
Hluboce (a široce) jsem se zamyslela, ve které škatuli našeho bývalého/budoucího bytu by šátek nejspíš mohl být, a byla jsem příjemně překvapená, že stačí zatáhnout pár cancourků a hotovo.

A když už jsem měla balíček hnedle zalepený, ukázalo se, že jsem si tmavomodrý šátek spletla s tmavomodrým šátek podobného, nikoli však zaměnitelného vzoru, a ten byl - pochopitelně - jen kousek za startem.

Takže copak asi dělala naše Petruška od včerejšího pozdního odpoledne do dnešního časného odpoledne? Copak asi?

Fotografie na bílém laně oproti bílé zdi celkem vyšly vzhledem k tomu, že tmavomodrá je obecně těžko fotografovatelná a v mém provedení obzvlášť.

A tak nakonec vlastně heč heč heč.



 Timmy, háček č. 4,5, 139 g, rozpětí cca 200 cm, výška/hloubka cca 80 cm, neblokováno.


Žádné komentáře:

Okomentovat