pondělí 4. února 2019

Do nových struktur


Postupně pronikám do nových struktur. Noví sousedé. Řemeslníci. Ouřad. Kontakty na základě původních kontaktů. Běžně užívané zaříkávadlo: Ahááá, tak to nejspíš můj dědeček učil vaši maminku/babičku nebo tatínka/dědečka.
Dnes tip na dobré brambory v Předslavicích. Mám to napůl cesty k Velíškům a stroj času mě nečekaně mrštil do Hoří, má panenko. Zážitek.

A když jsem navečer jela zpět: mlha. Fakt divná mlha. Že by utility fog? Babišova užitková mlha nad loňským řepkovým polem? Uf! Jsem ráda, že jsem zpátky, a pečlivě jsem zamkla.


2 komentáře:

  1. :)...tu mlhu jsem si navecer fotila tez,pri mem kazdodennim behu ..vypada tajemne,skoro hororove:)
    Sylva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně bubácky to vypadalo. Zprvu jsem si myslela, že vítr rozfoukává sníh na polích, ale byla to mlha a navíc děsně studená, auto při průjezdu měřilo minus deset stupňů.

      Vymazat