středa 1. srpna 2018

Klubíčka a notná dávka znechucení aneb YARN ALONG 229


Chtěla jsem vyfotografovat nový šátek.
Chtěla jsem vyfotografovat fotoaparát, který mám půjčený nejméně přes léto.
Chtěla jsem se s tím fotoaparátem naučit. 
Aspoň trochu.

Místo toho sedím v průvanu a vztekám se nad mnohojazyčným návodem. Čert aby vzal babylonskou věž!

Obrázků milion a tyhle prapodivné jsou slepé mezi bezhlavými.
Po pravdě, chtěla jsem taky háčkovat úplně jiný vzor z téhle překrásné (to samozřejmě nevidíte) goghovské příze. To nevyšlo. Bylo to divný. Bylo to opakovaně divný.

Takže teď už jen pozitiva!
Tenhle vzor se mi líbí.
A přečetla jsem knihu Permakulturní design. 
Vzor je měkký.
Knížka má také měkké desky, takže budou brzy vožvejkaný, protože miluju schémata a diagramy a těch je tam víc než dost.

Silk Blend Fino Stellar MANOS DEL URUGUAY, háček č. 4,5


4 komentáře:

  1. To je škoda, že se chcete naučit fotit dokonale. Nejvíce se mi líbí ty fotečky, podle Vás, nepovedené. Jsou jako od Moneta. Ostré fota umí udělat každý, ale obrázky, které téměř dýchají, málo kdo.
    Jinak přeji, ať se dílo daří :-). Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdo, to je milé :-) Bohužel s Vámi nemůžu souhlasit: vytvořit monetovsky rozostřený snímek může ten, kdo dokáže alespoň zaostřit, a to já rozhodně nejsem. Pokud se některá blogová fotografie snad povede, je to bohapustá náhoda :-D

      Vymazat
  2. Petro, kup si knihu Naučte se fotografovat dobře od Bryana Petersona. Přečti si ji pomalu, pak si něco vyzkoušej na foťáku a pak si tu knihu přečti ještě jednou. Uvidíš, že to půjde.
    Trudomyslnosti netřeba, na výše uvedených fotkách už aspoň celkem odpovídají barvy a to je pokrok! Petra

    OdpovědětVymazat