sobota 18. srpna 2018

Detaily

Tohle je nejpodvečernější světlo, kterým Kolomažnice disponuje. Ještě pár minut a slunce se nadobro schová za Vyšoháj.

Detaily mě těší.

Chtěla jsem ostrost, tak ji mám. Na výstavu to samozřejmě není ani zdaleka, ale pokrok oproti mobilu/starému nemocnému aparátu je zjevný. Hurá.















6 komentářů:

  1. Nejpodvečernější. To je nejhezčí světlo na focení. Hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tohle světlo nejradši bez ohledu na roční dobu.

      Vymazat
  2. Spousta krásných fotek tady, koukám. Zdá se mi, že si s tím foťákem spolu náramně rozumíte. A obdivuju tu práci s příručkou, to já nedávám - prostě cvakám, dokum se mi to nezdá... :-)
    Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky cvakám a cvakám a u příručky se vztekám. Návody nejsou literatura pro mě :-D

      Vymazat
  3. Jo, detaily dobrý. Podvečerní zlatý světlo k vám teda asi nechodí, spíš takový studený, ne to teple zlatý, ale to neva, to je jen někdy a někde ho určitě potkáš.
    Třeba ta studenost je tou optikou, tím aparátem. Sony - připomínám si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím kopcem. To zlaté podvečerní bych nedohledala ani na komíně, a to ho máme safra vysoko. Slunce prostě zaleze za kopec moc brzy. Možná by to vyřešil nějaký vhodný filtr. Nebo vyzkoušet víc aparátů různých značek :-D

      Vymazat