sobota 14. dubna 2018

Adrianina ztráta nitě

 

Vždycky jsem věděla, kam která tramvaj v Praze jede. Ovšem tak tomu bylo jen do chvíle, kdy tramvaje začaly měnit svá čísla v průběhu jízdy, tehdy jsem na tuto svou znalost rezignovala. Nastoupím do čtrnáctky, popojedu dvě stanice a vystoupím ze čtyřiadvacítky? Na takovéhle fórky jsem už zkrátka drobet - - - stará.

Takže městskou hromadnou jsem začala považovat za dobrodružné místo vhodné k háčkování a obvykle se bavím představou, kam mě tentokrát to stále stejné číslo doveze. 

Dnešní výluku v Lazarské anoncovali v tramvaji nahlas a zřetelně a tak sofistikovaně (zdálo se mi, že se do toho přimotal omezený vstup do metra u Anděla i pouze průjezdná stanice Muzeum nebo co), že jsem si pro jistotu tramvajový plakátek vyfotografovala, abych cestou zpět zbytečně (hahaha) nečekala na neexistující spoj. Ukázalo se však, že aktuální vývěska bude aktuální až zítra. Udělalo se mi tedy jaksi zpovykaně a vyrazila jsem radši pěšky.

Díky tomu jsem zjistila, že v Dlouhé na střeše mají zahradu s tújemi.

Adriana zjevně Ariadninu nit ztratila. Pokud ji vůbec kdy měla, že.




2 komentáře: