čtvrtek 22. března 2018

Ve vzduchu


Ve vzduchu visí jaro, tenhle chlápek s deštníkem a já vlastně taky.
Zatímco viselec s deštníkem nakonec dopadne tak, že nedopadne, s jarem a se mnou to dosud úplně jasné ještě ani zdaleka není.

Ve vzduchu je toho totiž mnohem mnohem víc.

První jarní den 2018 na rohu ulic Odborů a Na Zbořenci.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Samá pozitiva, Lenko :-D

      Vymazat
    2. Tak to je dobré. Nevím proč jsem čekala špatné zprávy. Pozitiva si užij!

      Vymazat
    3. To jsem já, tajemný (p)osel dobrých zpráv :-D Zvolna mi začíná končit můj pražský školní záskok, takže se rozhlížím, jak dál s prací a tak vůbec... Uvidíme se v pátek s Vlněnými sestrami?

      Vymazat
    4. Já tam budu! I na Prague Patchwork Meetingu.

      Vymazat
    5. Super :-D Já taky a nejspíš taky na PPM :-)

      Vymazat
    6. Těším se na vás obě!!

      Vymazat
  2. Jé, toho chlapa neznám!
    Ať se ti všechno jarně rozvine ku radosti!

    OdpovědětVymazat