neděle 23. října 2016

Midsomerské plískanice den 6

Kdepak jsme to byli?





 
Přece u pana Rochestera!
Haddon Hall, Derbyshire.

Už dlouho mi fotky tak tragicky nevyšly... Zřejmě té vší romantiky bylo příliš, přespříliš.


6 komentářů:

  1. Peťko, to je nádhera! :) Pro mě, co by anglofila... :D Navíc milovníka Derbyshiru, celého Peak Districtu a všech "profláklých" míst z anglické literatury... nezavítáte i na Lyme Park? Odtud bych fotky hltala (coby milovnice Pemberley z adaptace BBC roku 1995 Pýchy a předsudku) v jakémkoliv formátu... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem svou odpověď vymazat, úplně jsem si popletla sídla. Je jich tolik! A těch anglických filmů :-) V Lyme jsme byli tady: http://dedeckovazahrada.blogspot.co.uk/2016/01/zpatky-v-midsomeru-den-1.html

      Vymazat
    2. Jééé, děkuji... to jsem buď úplně přehlédla a nebo už zapomněla... jdu se kochat tou krásou... :)

      Vymazat
  2. Milá Peťko, moc Vám děkuji za váš fotoitinerář.
    Člověk by čekal, že na obrázcích zahlédne i Jane se schovankou pana Rochestra.
    Stejně jak v minulém příspěvku Effie Gray, múzu preraffaelitů coby Ofélii.
    Užijte si to, je to nádhera i s těmi plískanicemi.
    (Koneckonců díky nim prý maji Britky tak pěknou pleť :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čekala, že Jane přistihnu v nějakém duchaplném mlčení s panem Rochesterem :-) Jsem dočista oklouzlená.

      Vymazat
  3. Kampak bych ráda jela?:-)) Paráda, moc děkuju za fotky, aspoň se kochám takto:-)

    OdpovědětVymazat