středa 20. července 2016

Klubíčka, časopis a váhání aneb YARN ALONG 187

Tři rozdělávky se vyšvihly do kategorie dodělávek (zase ty camfousky!) a do dalších se mi nějak nechce.
Teď, když víme, jak je mimi velké, mohla bych třeba uháčkovat nějaký letní svetříček...
Tyhle  barvy. Chladné? Nebo ne?

Tak jsem při tom svém váhání vytáhla tuhle brutálně růžovou (skutečnost je mnohem strašnější) a zkouším variovat jeden šátkový vzor. Zatím rozpočítávání vychází. Uvidíme. Třeba to k něčemu bude. Ten vzorek. Růžová bavlna těžko.

Časopis se mi válí na předsíni notnou dobu a ještě jsem ho ani neprolistovala. Hmmm.


4 komentáře:

  1. Ta Lace!!! Zase krásné barvy... brutálně růžová je brutální . A svetřík bude, věřím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechám tu Lace ještě drobet uležet. Nechce se mi motat tři klubíčka :-)

      Vymazat
  2. Na svetřík pro kloučka jsou to moc pěkné barvy. Nemusí být všechno überroztomilé.

    OdpovědětVymazat