úterý 26. července 2016

Chovatelská stanice



Plátěná košilka po všech našich čtyřech dětech, plátěné kalhotky po Honzovi a následně Antonínovi. Jarní Rozálii už nebyly.
Takové malé déjà vu v náručí.

5 komentářů:

  1. Ešte nemám:-, ale tomu sa nič nevyrovná....a mojej dcére a zaťovi sa dnes narodil snovec Dávid:-)
    Starostlivá chovateľská stanica, opatrujte sa:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nej...chovatelská stanice, je to nádherný uzlíček a má štěstí, že babička všechny ty krásné oblečky po dětech pečlivě opatrovala, celá ta leta.Vypadáte kouzelně !

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelné miminko.
    Také mi mamka něco schovávala po nás, něco jsem použila a něco né. I tchýně vytáhla u nich občas nějaký ten kousek po klukách.
    Také já jsem pár kousků schovala - ty lepší a dražší kousky - hlavně ty univerzální. To co bylo už jeté jsem poslala dál. Pleny jsem si nechala všechny. Ono mezi námi děvčaty kvalita oblečení jde rok od roku z kopce. Pleny už nejsou ta kvalita jako před lety a myslím si, že až moje děti budou mít děti tak bude oblečení na jedno použití. Vidím to na oblečení pro děti i na tom mém. Dřív mi tričko vydrželo i 10 let možná i více a nejenom tričko. Teď je některé oblečení(převážně trička, spodní prádlo a tepláky či kraťasy o prodřených ponožkách raději pomlčím) po pár vyprání děsné občas i u dražších ty levnější raději nekomentuji. No jo většinou už neplatí vyšší cena = vyšší kvalita. No ale co můžu chtít po tričkách za 150-200 Kč, že mi vydrží věčně? No nic. Doufám, že oblečení se bude hodit a využije se.
    Krásný den a užívejte vnoučátka.
    Terka

    OdpovědětVymazat