čtvrtek 13. listopadu 2014

Za nákupy

Zipy po pětikoruně!
Jeden z prvních počinků k Rozárčinu velkému projektu.


Jely jsme s Rozárkou pro stromky a pro stromky.
Koupily jsme tři jablůňky, jeden jeřáb moravský sladkoplodý, jednu mišpuli, jednu Tatarovu hrušeň a tři keřové aronie Hugin.

Jenže tím jsme neskončily: Přece nemineme miminčí textil na náměstí a galanterii s neuvěřitelným výprodejem...

A cestou zpět jsme se zastavily u milých Bududubových.

Prostě den jako moravské víno!

Zimní zavinovačka aneb Když se budoucí bába s budoucí tetou utrhnou...
Vyrobeno v chráněné dílně.

12 komentářů:

  1. jé. krása!a prostokořenné nebo ne?a jeřáb bych si strašně přála!a mišpuli!a jablíčka!nechceš mi napsat tipy?:)ale mi to tento podzim asi nestihneme(pořád horečky) ani nezaplatíme...ale jednou doufám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny stromky byly prostokořenné, jen mišpuli už nakontejnerovali. Jeřáby jsou úžasné, máme jich v lesíku několik, ale těch nesladkých :-) Mám zkušenost se školkou v Bojkovicích, Malenovicích a Uherském Ostrohu, kupujeme u nich už asi počvrté, téměř všechno se ujalo. Bohužel je to drobet z ruky... Ovšem jedni, druzí i třetí posílají stromky i poštou (nebo jak), jenže já jsem stará nevěřící Tomášová, takže radši vážím tu cestu :-D

      Vymazat
    2. Je velmi pravděpodobné, že napřesrok tohle dobou tam zase pojedu, takže nabízím transport :-)

      Vymazat
  2. a kamarádce se právě narodila Rozárka:)

    OdpovědětVymazat
  3. A Mami mám tě ráda se mi moc líbila, četla jsem ji tak před sedmi lety:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Saroyana moc ráda - nejradši Lidskou komedii. Kvůli té bych se asi i učila anglicky :-)

      Vymazat
  4. Tak to musel být nádherný den!! zahradnictví+galanterie+Petra - to je sen:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřino, byl to parádní den! Moc jsme si to s Rozárkou užily - přes všechnu tu dlouhou štrapác. Navíc ty neskutečné slevy v galanterii v Uherském Hradišti!!! Zezelenala byste závistí :-D

      Vymazat
  5. Děkujeme za návštěvu. Těšilo nás velmi moc. Příště za světla a projdeme všechny naše sady a polnosti. Kdoule se má čile k světu. Úpěnlivě hledám místo na tu Tatarovu hrušeň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My děkujeme za pohostinnost a těšíme se na polnosti! Podle všeho ta Tatarova hrušeň není příliš vzrůstná, už jednu máme a chová se jako zákrsek.

      Vymazat