středa 25. března 2020

V oblacích aneb YARN ALONG 252

 

Karanténa, den 10.

Naposled se u nás tolik pálilo v babiččiných dobách. Takže si to čmoudění v posledních dnech docela užíváme. Sousedi by z toho určitě nebyli nadšení, kdyby nebyli všichni schovaní před koronavirem doma, nejlépe ve skříni. Spousta lidí z okolí je/byla v karanténě, ať už oficiální, nebo dobrovolné, na rozdíl od nás v důsledku ne úplně rozumné hromadné oslavy MDŽ.

My tedy dobrovolně karanténujeme na zahradě prací. Honza se dneska podivil, kolik jedna seniorka, jeden chabrus na záda a jedna houmoficačka udělali práce. Vlastně se divíme všichni tři.

Dost razantně jsem taky pohnula s háčkovacími dodělávkami. Mám z toho radost.

Dostala jsem se dokonce ke knížce, kterou jsem dostala k Vánocům. Jsem zvědava, zatím jsem ji jen zběžně prolistovala.

Šátek Nebe a země, cca 160 g Mechita MALABRIGO a budoucí krajkový lem Vivacius 4PLY FYBERSPATES. Vzor je variace na hvězdičkové téma, tentokrát hustě z dlouhých sloupků.





Žádné komentáře:

Okomentovat