neděle 22. července 2018

Zahrada v severní stráni


S maminkou na návštěvě u maminčiny spolužačky.
Ta zahrada! Ach!
Vlastně několik různých zahrad na zhruba půlhektarovém severním svahu.
Ach.

Pro Lišku: Vidíš, Liško, na obzoru Mářský vrch?



















7 komentářů:

  1. To je krása... Spolužačka tvé maminky musí být velmi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Mařský vrch bych tam nepoznala.
    O víkendu tam asi měli pouť (připadá na stejný víkend jako anenská ve Čkyních).
    Příští pátek se tu staví z Máří jedna sestřenka, v Praze. Taková krásná světlovlasá se zářícíma modrýma očima. Ale už bydlí v jiné vsi opodál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čkyňská je Máří Magdaleny :-)Kde mají v okolí anenskou mě fakt nenapadá.

      Vymazat
    2. A bajo, máš pravdu! Už jsem to našla, tam mají taky kostel Máří Magdalény!!
      Mě popletlo, že všude možně je anenská a připadá na stejný víkend.

      Zajímavý taky je, že Čkyně je TA Čkyně, ale místní lidi říkají "jsem ze Čkyň" a "přes Čkyně, do Čkyň, ve Čkyních."

      Vymazat
  3. Čkyňská je anenská, myslím. Máří magdalény je v Máří (Magdalény :-)
    Ve Čkyních snad nemají kostel Máří Masgdalény, ale Anny (?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ne, je to Máří Magdalény, ta je tam nějak populární.

      Vymazat
  4. No páni! Já žárlím! :D To by se vázaly kytice :)

    OdpovědětVymazat