čtvrtek 7. prosince 2017

Lahodná smrt 1


Řekla jsem si, že si to nečekané pražské školní intermezzo co možná nejvíc užiju. Po tolika (přetolika!) letech práce ve středu města. 
Takže jezdím tramvají a koukám. Chodím po ulicích a koukám. Těch kaváren! Těch cukráren! Těch lidí! A tak dále...

Takže dneska Styl & interiér a jejich hruškovo-makový dort a drobet háčkování. Prostě Lahodná smrt.



5 komentářů:

  1. Ehm.., ten šátek? Že by? :-)) Lenka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Lenko, pomalu, ale jistě. Jsem za půlkou :-D

      Vymazat
    2. Ty jsi rychlík! Už se na něho těším. LK

      Vymazat
  2. No počkat, ten dort je nějakej hubenej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělá ta pitomá perspektiva :-) Rozhodně dortu bylo nejmíň dvakrát víc, než mělo. Myslela jsem si, že takhle zabijáckej je jen ten americký ultračokoládový kejk, ale evidentně jsem se spletla. Seděla jsem tam na židličce a poulila oči jako veliký zlý pes od Josefa Čapka :-D

      Vymazat