pondělí 6. listopadu 2017

Strakatý kůň


U Strakatého koně, listopad 2017.
Jako vždy s Vlněnými sestrami: skvělé, skvělé, skvělé.

A to jsem tentokrát vzdala vzorníček, nešla do lesa a místo háčkování jen zavile párala.

Těším se příště!






7 komentářů:

  1. A kdepak je ten hezký kostelíček? Na cestě domů?
    Moc ráda jsem Tě zase viděla!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já Tebe taky :-)
      Jo, cestou, to je kostelík ve Veveří.

      Vymazat
  2. Bylo to báječné,že? Máš pěkné fotky. Včera jsem na tebe myslela,protože jsem taky párala to co jsem o víkendu vyplodila z jehlic :-))
    Zdravím..Hanka Bilová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, Hanko, snad ses ode mě nenakazila...

      Vymazat
    2. Určitě ne :-)) Přece Tě v tom nenechám samotnou.
      H.

      Vymazat