úterý 6. září 2016

Vstanou noví bojovníci

z internetu, odkaz jsem si bohužel nepoznamenala
Kostlivce má ve skříni kdekdo.
Ale s motorovou pilou jako ten vlevo?

Beru si papír a tužku a píšu dnešní odpolední seznam: instalatér, plynař, abiturientský večírek (odpovědět!), korektura (ale už!!!), slovník, nákup, zkontrolovat faktury a zapošít camfousky na Rozárčině dece. Za zády chřestí mí kostlivci vyschlými hnáty a bezzubými čelistmi se smějí od bývalého ucha k bývalému uchu. Kéž by měli  jen motorovou pilu...

Ať žije nový školní rok!


3 komentáře:

  1. Od bývalého ucha k bývalému uchu :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já nad nima sedím teď, zařekla jsem se, že dokud všechny resty nebudu mít z krku, nezačnu šít... a tak mě to štveeee... ještě daně a mám skoro hotovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uááá. Strašné. Vidím světlo na konci tunelu, ale teda na hodně vzdáleném konci :-D

      Vymazat