pondělí 30. listopadu 2015

Podruhé v Midsomeru den 10 dopol.

Myslela jsem, že nemůže už víc pršet. To jsem se tedy spletla.

Začínám sbírat podklady pro příručku Jak přežít v Midsomeru.

Základ je nepromokavý kabát s kapucí. Ten jsem dostala od Melicharovic k narozeninám, takže dobrý. Bez něj by už bylo po mně.

Ale! Kapuca nemá kšilt, a tak mi prší na brejle a nic nevidím. Navíc není vůbec příjemné, když mi na mokrý (myslím tím MOKRÝ) obličej fouká. Musím si pořídit kšilt/kšiltovku pod kapucu, i když nejlepší by byl plexisklový štít na způsob ochranného svářecího, ovšem s vysokorychlostním stěračem. Lépe: stěrači.

Gumovky! Ty jsem zapomněla doma. Jsou sice béžové kostkované a nehodí se mi ke kabátu, ale jak bych si je teď ráda obula!

Nepromokavé rukavice. Neopren? Gumové? Musím to pořádně prozkoumat.

Nějaký outdoorový (vodácký?) nepromokavý futrál na doklady a telefon. S karabinkou. Bezejmennou migrantkou jsem už byla, příště se raději pohrnu do jinačího dobrodružství.

Voděvzdorná sukně s teplou podšívkou. To bude asi největší výzva. Že bych si obstarala nějakou skotskou vlněnou a napustila ji lanolinem? I tohle budu muset promyslet.


12 komentářů:

  1. Radši to promýšlení zintenzivni: Tady prší opravdu micamersky. A fouká taky tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes to bylo fakt dost běsné :-) Pršelo ze všech stran a my jsme byli téměř jediní, kdo ve městě šel po ulici.

      Vymazat
  2. Haha připádám si, že jsem se to psala já, akorát, že nenosím sukně. Páč bych tady asi zmrzla! Nám tu v IRL celý den leje a v noci to ještě namrzne. Prima pocit ,jít ráno z kopce 3 km nakoupit do nejbližšího obchodu. Ale miminák vypadá spokojený, jak by taky ne, když má i kočár futrál z pláštěnky. Od pondělí minulého jsem upletla skoro celý svetr. Takže vylézat v tomhle ven, jen když musím. A bundu jsem s kapucí tzv.nepromokavou koupila tady taky, jen nějak nefunguje. Minule jsem došla s deštníkem! k lékaři a měla mokrá i záda, prádlo atd. pršelo totiž nějak vodorovně, takže deštník byl na parádu. Hezký pobyt Ti přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šli jsme po ulici a najednou na nás přistál otevřený deštník. Ukázalo se, že uletěl paní asi o dvě stě metrů dál, když si vybírala peníze z bankomatu :-)

      Vymazat
  3. A mrňousek vypadá tak spokojeně...

    OdpovědětVymazat
  4. Brr, až sem na mne dýchl ten nečas, tohle "vlezavo" nemám ráda. Je však vidět, že v kočárku je to v pohodě.
    Přeji zlepšení počasí - i když u nás na dnešek v noci tak hrozně lilo a foukalo, až nám z komína odlétlo pár vydrolených kousků, to byl rachot :o))).
    Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná midsomerská zeleň je evidentně vykoupena nutností vyšší odolnosti zbývajících, nevyvražděných obyvatel. Neboj, doplňky vychytáš. V nejhorším - neopren má též svoje klady. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdejší přeživší jsou každopádně velmi odolní. Nejsem nějaká zimomřivka, ale aspoň miminkům bych v tomto počasí dávala na hlavičky čepičky :-)

      Vymazat
  6. Bude tam rodina bydlet ještě dlouho? Já jen, jestli má vůbec cenu toliko věcí pro přežití shánět. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tuto chvíli to vypadá, že tu prošlapu řadu gumovek :-)

      Vymazat