středa 16. července 2014

Klubíčka, knížka a motovidlo aneb YARN ALONG 96

Klubíčka: Zase LACE, protože příze ELIAN došla.

Knížka: Elie Wiesel: Příběhy o naději. Krása. Ne že bych těm textům nějak moc rozuměla. Přesto krása.

Motovidlo: Za vysvědčení motovidlo! Jenže pan prodejce je sám motovidlo, takže mi poslal jiné motovidlo, než je motovidlo na jeho obrázku v jeho e-shopu. Napsala jsem mu rozhořčený e-mail. Neodpověděl. Zřejmě netuší, že to z našeho městečka do jeho městečka je jen osmnáct kilometrů a že ho tím kovovým motovidlem můžu pěkně přetáhnout bez obav, že by se rozbilo, což bych s objednaným dřevěným nikdy neudělala. Resumé: Vykročila jsem na válečnou stezku. Howgh.

Inspirace: Ginny ze Small Thinks


5 komentářů:

  1. Petruš,
    přeji zdárné zakončení Tvé válečné výpravy!!
    A já taky chtěla motovidlo...:(( neboť klubíčko umotané Lace právě dochází!!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, tak jsem si říkala, proč jsi kupovala motovidlo a díky fotografii mi to pak došlo. Asi bych požadovala výměnu - tak držím palce, pán se určitě ozve, jsou dovolené a chybička se vloudí. Musím se přiznat, že zatím mám s nákupy na netu jenom dobré zkušenosti. Tvůj problém se určitě vyřeší. Držím palce. Hezké léto. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ti chtěla dát moje dřevěný (až ho najdu) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motovidlo u nás doma se zatím chová tak trochu jako Schrödingerova kočka, takže de facto žádné motovidlo nemám a stále jsem potřebná, zvlášť motovidla dřevěného:-)

      Vymazat