sobota 16. listopadu 2013

Hedvábná ovečka

Moje předvánoční zásoby z předprázdninové slevy. Šetřila jsem si je na dobu, až listopad poztrácí své barvy.
Teď je tu sleva znovu. Bude ze mě obrovský přecpaný sysel. Ale hedvábí a lama, tomu se nedá odolat.

Leze na mě nějaká chřipka, a tak budu v teple kombinovat granny deku pro naši Hanu s lace fialkovou šálou pro tutéž. Snad to stihnu.




8 komentářů:

  1. Vybralas krásné barvy, těším se na výsledek.
    A vítám na pinterestu :) Je to ale hrozný časožrout.

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě dotaz : jak silná/tenká je tahle příze ? Z fotek to nepoznám a údaje u klubek mi nic moc neříkají.
    Díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, příze je velmi tenká. Možná jako režná nit. Důležitý je ten poměr váha/metry, tahle má na 100 g 800 metrů délky. Pro srovnání obyčejná sněhurka má na stejnou hmotnost zhruba 650 metrů. Ovšem na omak je naprosto úžasná :-)

      Vymazat
    2. Děkuju. Tak u toho bych vyrostla. Ale vypadá to náramně, a ty barvy ...

      Vymazat
    3. Kdybych z toho měla plést, taky bych přerostla Žižkovskou věž :-) Na háčkování je to ovšem paráda!
      Ten pinterest je fakt nebezpečnej, zase ale na druhou stranu si srovnám své inspirační úlovky - teda doufám...

      Vymazat
    4. :-))) pletu. původní jednonitku jsem musela párat, bo moje nervy už jsou tak doooost zkoušené, ale dvojmo to jde celkem v klidu (3,5mm). každopádně dotykové pošušňáníčko to je neskutečné, o tom žádná... těším na háčkovánky a přeju bezchřipkové tvoření, ono je to strašně otravný furt odkládat háček a utírat nudli u nosu:-))) ať jste brzo fit, j.

      Vymazat
    5. Díky, Jano, je mi líp, zejtra mě dohřejou studenti a bude mi dobře :-D Těším se, doufám, že mi trocha té fialkové zbude a že budu moct nakombinovat tu zelenou... Dcery si budou pak významně klepat na čelo, poněvadž moje barva je celá léta stejná: opraná modrošedá :-)))

      Vymazat
  3. Krása, příze i barvy:-) Parádní program na překonání chřipky:-)

    OdpovědětVymazat