sobota 14. září 2013

Linie

Máme milé sousedy.
Sousedé mají milou dceru.
Dcera vyznává alternativní životní styl východního typu. Jsme vrstevnice, a tak mě neponaučuje, ale přívětivě informuje.

Vrba, kterou jsme vysadili - celkem logicky - na nejvlhčí místo naší zahrady, je strom mrtvých.
Špičky přesévavých divizen, které trčí z naší skalky, narušují tok energie čchi na západní straně domu. Myslím, že z toho plyne nechuť k přijímání hostů, pokud si to ovšem s něčím nepletu...
Nová cestička před domem je příliš rovná, což odporuje harmonii feng-šuej.
Nebude to dlouho trvat a ta cestička zaroste, poznamenala jsem a zdržela jsem se jakýchkoli dalších komentářů.

Zarostla. Naši nevítaní hosté od nás budou odnynějška prchat feng-šuej organicky klikatou cestičkou a klopýtat přes jetel, až je poženeme vrbovými pruty.

3 komentáře:

  1. Ajaj...
    Ale ta cestička byla fakt moc rovná :) Co feng-šuej na to, že divizna nese tolik léčivé síly ? Vždycky mám pocit, že to může velmi dobře fungovat v Asii, v tamní tradici, pod jinými souhvězdími, než jsou ta naše, v jiném kontextu.Sem mi to připadá trochu násilně tlačené, ale je to samože věc názoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, Lenko, totéž :-)Drobet křeč a drobet rychlokvašné, každopádně u nás cizí, nekonzistetní nebo tak něco.
      Cestička je opravdu, jako když střelí, ovšem to byl záměr: aby se nám stárnoucím osadníkům chodilo dobře do domu a kolem domu aspoň vpředu. Řekla bych, že si jinak na kolomažnickém pozemku užíváme organických linií do sytosti :-D

      Vymazat