sobota 21. června 2014

Vítací růže

Někoho vítá květy, někoho vůní, mě obvykle chytne za šaty svými trny. A to jsem jí pořídila levandulové sousedství proti mšicím a krmím ji banánovými slupkami, jak mi poradili. Pěkný nevděk!

Tak či tak, tato růžová růže od Starkla je nakonec opravdu růžová (první dva roky se o růžové mohlo mluvit jen se zapojením veškeré představivosti) a nemalé peníze za ní vydané se ukazují jako velmi dobře investované.





6 komentářů:

  1. To je nádhera.....taky zbožňuju růžičky.....a jak krásně voní, když vykvetou.....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, jak ji krmíš banánama ? Lžičkou do pusinky ? A k čemu přesně je to dobré ? Mým růžím se letos moc nedaří, tak mě to zajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko a Ivano, jsou to nějaké čáry-máry :-) Slupky mi poradila sousedka, které vykvetou i vidle a ani je nemusí zasadit do země. Nejspíš to má z Receptáře. Každopádně slupky v kombinaci s levandulí zjevně zabraly, protože už loni se mšice odstěhovaly z růže na jabloně a dosud se nevrátily:-D
      Nepotřebuješ k tomu lžičku, stačí banán. Krok 1: Sníš banán. Krok 2: Dojdeš k růži. Krok 3: Vyhrabeš jamku poblíž růže, uložíš do ní slupku a zasypeš zeminou (moje alternativa: normálně položím slupku k růži a zasypu tu slupku lopatkou země a zaliju). Krok 4: Růže žere sama :-)

      Vymazat
  3. Óooch nádhera, mňa by tiež zaujímali tie banánové šupky na mšice. Tiež s nimi bojujem, ja som minulé leto používala roztok biosaponátu a vody so striedavým úspechom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P. S. Tu a tam se nějaká mšice samozřejmě objeví, ale je to tak setina toho, co bylo předloni!

      Vymazat
  4. Krasna ruze hadam ze by to mohla byt Mary rose ale mozna je to jina.Ruze maji radi bananove slupky je v nich hodne mineralu .Na msice se da delat domaci postrik z voda+ cesnek+ chily papricky nechat par dnu vyluhovat ,precedit ,rozredit 1-10 a strikat.

    OdpovědětVymazat