neděle 15. června 2014

Letecký den

 
Vítejte u syslů!

Bylo  třeba provětrat a utřídit zásoby (ty slevy u DROPS jsou zabijácké). A především bylo třeba omrknout všechny (tj. mnoho) nedodělky - zvlášť s ohledem na to, že jsem nezodpovědně začala šátek s Kateřininým lemem. Jsem prostě nenapravitelná...

Slunce si s barvou LACE dost pohrává, tentokrát mě dost překvapila tmavší hnědá (5310).




21 komentářů:

  1. Nedávno jsem si říkala, že původní plán byl spotřebovat zásoby po babičce :) nebo nebyl ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl... Doufám, že babiččina klubka stihnu zpracovat dřív než moli :-)

      Vymazat
  2. To je tedy nádhera !!! vidím , že převážně háčkuješ a zkoušela jsi z LACE i pletení ??? co je lepší ??? Iv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela a hned tak nebudu. Pletu pomalu a strašlivě utahuju, takže to by bylo pletení na věky :-D

      Vymazat
  3. Petruš, zdravím do syslírny!!! Nádhera!! :o))) Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádhera a spousta plánů - jsem na sebe zvědava :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ještě mi teda chybí pár klubíček od Vlněných sester a pak už to bude úplně dokonale zásobenej kufr :-D

      Vymazat
  5. Když vidím, jak pilně háčkujete z té Lace od Dropsu, tak mám chuť si ji taky pořídit, ale mé skrýše se zásobami přízí jsou zatím dost zaplněné a nějak nestíhám to všechno zpracovat....Povídejte mi o slevách u Dropsu.....taky jsem neodolala......:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak Lenka výše naznačila, moje zásoby po babičce jsou značné, a stejně jsem podlehla - opět, opět a opět.

      Vymazat
  6. Sysel ... krásné ... máme se na co těšit ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám fakt co dělat, jinak to zdědí moje holky...

      Vymazat
  7. slušně nasysleno, jestlipak dros ví, kde čeho kolik má....by se asi divili....
    a Katčin lem? - prvně jsem o něm slyšela, pak ho i viděla a ten se fakt musí zkusit!

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem zase byla hrozně uvědomělá a slevám odolala a teď když vidím kolem sebe samou LACE tak hořce lituju..... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiš kiš kiš :-) Ale zase na rozdíl od nás máte doma životní prostor :-D

      Vymazat
    2. Nemám ani LACE ani PROSTOR..... vlna se na mne valí ze všech možných i nemožných skrýší (už ji mám i v šatní skříni a ve špajzu) a pořád mi to není dost a manžel nevěří vlastním očím..... tak se snažím jít trochu do sebe - jde to ale dost ztuha a bolí to :-))

      Vymazat
    3. Když už i ve špajzu, tak to fakt hodně moc syslí :-) Já jsem radikálně omezila přísun knih, dost na tom, že ty potvory k nám stejně někudy lezou samy...

      Vymazat
    4. knihy to je samostatná kapitola..... :-)

      Vymazat