pondělí 20. března 2017

Milé zájemkyně!


Navrhuju jako možný termín háčkovacího workshopu v Brně středu 5. dubna, nebo pátek 7. dubna, případně sobotu 8. dubna v 15 hodin (podle zájmu lze posunout) v rozsahu přibližně tří vyučovacích hodin, ale ani to není podmínkou, společně háčkovat můžeme až do odjezdu posledního vlaku na Prahu :-)

Akce se bude konat, pokud se sejdou alespoň tři háčkařky opatřené háčkem č. 4. Kdyby se zájemkyň, zájemců či zájemčat ozvalo více než deset (hurá, hurá!), workshop se rozdělí na dva workshopy.

Prosím přihlaste se do konce týdne zde a napište do komentáře své představy a především, zda jste praváci nebo leváci (abych mohla začít včas trénovat před zrcadlem).

Všechny budoucí účastnice, jakož i návštěvnice zdraví a na shledanou se těší Petra

UPGRADE 1: Středa 5. 4. je tedy jistá :-) Kdy přesně, kde a co (kromě háčku č. 4), případně kolikrát, to ještě doladíme.

UPGRADE 2: Najde se třetí do páteční party? 

UPGRADE 3: Sejdeme si i v pátek :-)

28 komentářů:

  1. Můžu ve středu či v pátek. Jsem pravačka. A představy? Především se těším na tvoji společnost. Sáře by se hodila nějaká jarní čepička, tak by bylo fajn, kdybych ji po workshopu zvládla uháčkovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od Tebe milé, Zuzko :-) S háčkováním do kroužku počítám.

      Vymazat
  2. Mně by vyhovovala středa. Pátek i sobota bohužel práce 😊.
    Jsem pravačka..A představa??? společnost stejně závislých holek.😊
    Krásné dny.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Petro, stejně, jako zuzu, preferuji středu či pátek, kdybych si měla vybrat, tak nejraději středu. Háček mám. Představa? Záleží, zda půjde o sérii kurzů :-) nebo kurz jediný a jedinečný. Základní háčkování zvládám (řetízek, kr.sl., dl.sl.,polosl., přední, zadní sl. atd.), uvítala bych např. společné rozháčkování více začátků háčkovaných šátků (např. gypsy, kometa a samozřejmě škeble), princip háčkování do kruhu - aby bylo kolečko přesně placaté a čepička s rovným "švem" a také háčkování tenkou přízí slabým háčkem. Háčky jakékoliv velikosti mám vlastní. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruka pravá. Petra

      Vymazat
    2. Série kurzů, óóó, Petro, klidně :-) Jakmile se vyskytne příležitost, že můžu učit, jdu po ní :-D

      Vymazat
  4. Ozývám se až nyní, omlouvám se. Snažila jsem se zesouladit s manželovým pracovním programem. Nebydlíme totiž přímo v Brně. Ve středu je to pro mne ztraceno, nemáme hlídání k dětem. V pátek 7.4. i v sobotu 8.4. bych mohla, manžel bude doma.
    Nevím, zda má naději zúčastnit se, po tom co většině vyhovuje středa. Ale kdyby náhodou ano: jsem pravačka. Základy háčkování ovládám, věnuji se však více pletení. V diagramech se zběžně orientuji. Háčky (a bohaté zásoby přízí :o) mám. Hlásím se, protože upřednostňuji osobní setkání před virtuálními :o) Mám doma čtyři chlapy (manžela a tři syny), a potřebovala bych se alespoň občas dostat do ženského kruhu. Kdyby se mi povedlo pod Vaším dohledem začít háčkovat Koralový útes nebo Křížem krážem, bylo by to skvělé. Kdyby nevadilo, ráda bych se podívala i na Vaše hotové šátky.

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych jen dodat, že se přizpůsobím programu skupiny a na svých prioritách netrvám. Těším se především na setkání :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dva páteční účastníci a můžeme se sejít i v pátek :-) Těším se!

      Vymazat
    2. Milá Petro,
      mně by vyhovoval spíše pátek, ale vidím, že už je na tuty dohodnutá středa- zkusím to pořešit.

      Zdraví Věra

      Vymazat
    3. Milá Věro, stačí ještě jeden hlas pro pátek a bude středa i pátek :-) Vyčkejte :-D

      Vymazat
    4. Kéž by... ... ...

      Vymazat
    5. Možná nakonec dojde i na reklamu na FB :-D

      Vymazat
    6. Psala jsem již níže....hlásím se jako třetí! Kamila

      Vymazat
  6. Petro hlásím se do středy, ale od 15h se neutrhnu, později ...háčkovat obecně umím, pravou rukou, ale ráda bych pronikla do tvých diagramů - korálový útes, kometa? že by?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřino, přijď, jak se Ti hodí. Škeble i Kometa na Tebe počkají :-D

      Vymazat
  7. Milá Petro, hlásím se na středu:-) Jsem pravačka, háčkem budu vyzbrojena:-) Naučím se ráda cokoliv:-) No a nedá mi to, abych se nezeptala na cenu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehehe :-D Teď jsi mě, Helčo, málem dostala :-) Ale lepším se, takže jsem o ceně fakt předem přemýšlela. Chci považovat tento workšopík za nultý exemplář (případně nultý A a nultý B, kdyby se uskutečnilo i páteční setkání), takže mě potěší, když se mezi účastníky vybere příspěvek na mou jízdenku na vlak.

      Vymazat
  8. Moc ráda bych se přihlásila na páteční termín, háček mám a moc bych se těšila! Kamila

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda bych se přihlásila na pátek. Jsem pravačka, základy háčkování znám, ráda se přiučím cokoli dalšího. Těším se na setkání. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Mám velkou radost, že to s pátkem vyšlo! Jupí!

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud se ještě vlezu, tak se hlásím na středu nebo pátek. V Brně můžu být tak 14.30h. Háček mám, pravák, nějaké základy zvládám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, místo je jak ve středu, tak v pátek :-)

      Vymazat
  12. Dobrý den,ráda bych se přidala.Ruční práce mě baví.Nevím jak se kontaktovat ,snad touto cestou.hana.chvatalova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat