pátek 6. února 2015

Melichar

Král světla.

Včera, 2700 g, 48 cm.

Pět svetříčků zjevně už nestihnu uháčkovat...

27 komentářů:

  1. Gratulujeme!! Krásné jméno - a´t je drobek na tomhle světě šťastný!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju, mám radost, že se 5.února narodil nový človíček, to mám narozky já....i 6. by bylo dobré, to se narodila moje dcera...hodně zdraví, zdraví, zdraví mamince i malému....Milada

    OdpovědětVymazat
  3. to byl včerejšek nějaký mystický den.... že i u dubů....
    ať se daří

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace a vítám do řad babiček, krásné jméno

    OdpovědětVymazat
  5. Aaach! Vsecko dobre preju! Krasa. Opatrujte se vsichni a budte spolu radi. j.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji! I já jsem se narodila 5. února.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace veliká, i k babičkovství! Takové nádherné české jméno,z toho budou v Anglii paf.Hlavně zdraví človíčkovi a mamince , radujte se rodinko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, v Anglii mají tu původnější verzi Melchior :-) Všichni poskakujeme a jásáme!

      Vymazat
  8. Velká gratulace a zdraví všem, hlavně malému!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo, pěkné jméno. Teď je údobí netradičních jmen.
    Také se připojuji ke gratulantům k babičkovství a s přáním Božího požehnání pro Melicharka.
    Malina

    OdpovědětVymazat
  10. Kdepak pět svetříčků, cha! Melichar ví všechno nejlíp... Srdečná gratulace babičce a rodičům i od nás...
    Ylva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že jsem jich pět neuháčkovala! Takové maličké mimi, byly by mu veliké...

      Vymazat
  11. Moc gratuluji k Melichárkovi, nám se narodila vnučka Jozefínka 2.1. v 00:08 a měla 3,13 a 50 cm. Musím se taky pochlubit. A to jméno je moc hezké české. A svetříky jsem stihla jenom 2. Zdraví moc Irma

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji! A těším se ze jména, protože náš pětiletý syn je také Melichar.
    Když se narodil, tak pan doktor, muž v pokročilých letech, říkal celý rozněžnělý: Jé, Melíšek, toho jsme tady měli naposledy před deseti lety...
    Je to bezva jméno, člověk by nevěřil, jak je tvárné. Melichárek, Melišek (to používáme nejčastěji), Meli, Čmeláček... Svátek slavíme s korunou na hlavě, letos i s Tříkrálovým koláčem.

    OdpovědětVymazat
  13. On byl totiž úplněk a rodilo se ostopryč :) Toníček vítá další osobnost zrozenou téhož dne a my všichni přejeme moc a moc lásky a požehnání Melichárkovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkujeme moc a přejeme klidné šestinedělí a radostný život s číslem 5 :-)

      Vymazat