středa 26. prosince 2012

Kytky, knížka a klubíčko aneb YARN ALONG 20

Před časem mě na blogu Small Things zaujal nápad propojit pletací klubíčka s příběhy.

Ginny ze Small Things k tomu poznamenává: Two of my favourite things are knitting and reading, and the evidence of this often shows up in my photographs. I love seeing what other people are knitting and reading as well. So, what are you knitting or crocheting right now? What are you reading? Tak jsem si řekla, proč to nezkusit, a ke klubíčku a knize jsem ještě přidala kytky, když tohle je přece jen zahradní blog. Koneckonců originální YARN ALONG stejně nedokážu pořádně přeložit...


Klubíčko: Nový začátek. Růžovo-šedá granny square. Příze Elian Nicky, zřejmě jsem se zamilovala.

Knížka a kytky zpod vánočního stromečku.

4 komentáře:

  1. Petro,
    doufám, že jste se měli krásně, my ano:)

    Tahle barevná škála, kterou jsi vybrala pro nové háčkování, je má oblíbená.

    A teď nevím, jestli jsme si vykaly nebo tykaly, ale protože nepochybně jsem starší, nabízím tykání. Krásné dny přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli jsme se a máme se vánočně krásně.

      Jasně, Lenko, tykáme :-) I když s tím nepochybným věkovým rozdílem to nebude tak žhavé - vzhledem k věku našich dětí.

      Vymazat
  2. Ty čtverečky bych taky chtěla umět. Krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Vám také, Amelie. Často na Vás myslím.

      Vymazat