úterý 4. prosince 2012

Advent 3 aneb Zasněženě


Vánoční dárek pro kamarádku D. Prý by ráda pléd na jejich zánovní stůl v jídelně. Pléd? Snad ubrus! Pléd nebo ubrus. Tak tady je.

Venku je pošmourno a uvnitř skoro tma. Zanícené dutiny mi nedovolí žádné pobíhání za světlem, a tak jsem přehodila dokončený plédový ubrus/ubrusový pléd přes obraz zasněžené krajiny a otevřela na minutku protilehlé okno. Literární teoretikové by řekli, vida, metazasněžení...

Loni mi manžel k narozeninám nabídl jako dárek zimní kabát. Takový krásný měli u Marksů a Spencerů! Bohužel zrovna ne v mém čísle... A než se Marksové a Spencerové rozkoukali, odkud by ten poslední kousek pro mě vyhrabali, uviděla jsem na aukru.cz obraz. OBRAZ! Od té doby mi visí nad psacím stolem zimní kabát od malíře Rudolfa Černého z roku 1914. Dnes jsem se pro zajímavost podívala, jak si krejčí mého kabátu vede v pražských aukčních síních a byla jsem fakt překvapena. Zjevně jsem ten svůj zimní kabát koupila mimořádně výhodně!

Žádné komentáře:

Okomentovat