sobota 14. prosince 2019

Sobota v paWWWučině


Ráno mě probudilo toto.

Celý den foukalo a sněžilo a svítilo slunce a pršelo a zase foukalo s takovou vehemencí, že jsme se s meluzínou usadily u kamen, každá na jiné straně pochopitelně, a věnovaly se skučení.

Proč povývala meluzína, to nevím, ale mně padal internet, vstával, klátil se ve větru a opět padal. Docela k vzteku, když si člověk vyhradí brouzdání sítí jako hlavní, ne však prokrastinační program dne.

Přesto tu jsou dílčí úspěchy, a to ještě není sedm večer...

Podařilo se mi oddělit FB Petru od FB Šálivé společnosti. Ještě nějakou chvíli poběží paralelně vedle sebe a pak se uvidí.

Z prachu zapomnění jsem vyhrabala háčkovací blog a na papír si píšu poznámky k novým webovkám.

Přátelské prostředí miliardy webových šablon, přičemž jedna jako druhá i třetí, mě dohnalo až k wiki, resp. tiddlywiki. Háčkovací slovník, to by se mi fakt líbilo, jenže můj počítač protestoval (přátelsky!) a já jsem na nějaké dohadování v angličtině líná. Jednu chvíli jsem se zabývala představou, že se přihlásím na nějaký návodný kurzík, a dokonce jsem jeden (přátelský) našla. Viděli jste tu cenu? Já ano. Nebyla přátelská. Takže jsem se vzchopila, přestala myslet na pitominy a pod válečnou korouhví DIY začínám cosi smolit na platformě wix.com. A protože je to akce v pravdě amatérská, budu ráda, když mi v komentáři připomenete, co by na takovém rukodělném webu nemělo chybět.

Také jsem maličko poškádlila flerový profil a propojila ho s druhým účtem. Budu vděčná za každého i jednorázového nadšence.

A to je protentokrát všechno.

Žádné komentáře:

Okomentovat