úterý 18. října 2016

Midsomerské plískanice den 2

Na návštěvě u pana Darcyho.

Viděli jsme leccos.
Sbírky všeho možného. I nemožného.
Krásný porcelán.
Rembrandta.



Taky umění.

 I neumění.

 Samotného pana Darcyho, samozřejmě.


 Park. I psy. Taky traktor.

 Dům ovšem též.


Vody byla všude. VŠUDE.
Stejně jako ovce.


Bloudili jsme v bludišti.

 Nedali si čískejk.


Zato jsme celý den vytrvale midsomersky mokli.

P. S. Melicharův svetr jsem dokončila už ve čtvrtek. Heč.


12 komentářů:

  1. Krásný výlet! A blahopřeju k dokončení Melicharova svetru. Při tom neustálém párání se zdálo, že k tomu snad nikdy nedojde :-) Už ho měl na sobě? Hlavička prošla? :-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prošla :-) Patrně by prošla i moje. Hodně utahuju, takže můj patent pruží jako... vlastně nevím jako co, protě moc. Melichar je ve svetru na snímku 2 a 6. A už jsem v polovině druhého kusu, kupodivu jsem ten nepárala ani jednou.

      Vymazat
    2. Je vidět, že jsem se soustředila spíš na fotky památek...:-) Svetr mu sluší a je zřejmé, že z něj hned nevyroste. A druhý bude taky pro něj nebo pro bráchu?
      Alena

      Vymazat
    3. Svetr je samozřejmě větší a jistě ještě poroste (svetr), hodně utahuju, a tak moje pleteniny obvykle s dětmi pomalu rostou a rostou :-) Druhý je taky pro Melichara, Mikuláš je na řadě a ž pak.

      Vymazat
  2. Tak to je tedy výlet snů....:-) a gratulace k svetrománii, ty jedeš!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně :-) Ještě máme zálusk na jednu austenovskou destinaci, ale k tomu je třeba pěkné počasí, tak nevím :-D

      Vymazat
  3. Krásný výlet. Rolák se Vám moc povedl, Melíšek je v něm jako radostné větrem ošlehané severské dítě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Větrem ošlehaní jsme v midsomerském povětří všichni a okamžitě :-)

      Vymazat
  4. Peťko, tak to je žůžo! Škoda, že tam nemají i Elizabeth. :)
    A roláček krásný, Vy umíte všecko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tam je celá famílie Bennetových a dost možná i pan Collins. Neměla jsem však příležitost ty stohy suvenýrů nějak podrobněji prohlížet :-)

      Vymazat
  5. Padla jsem tady do mdlob! Mr. Darcy, ach - vedle Aragorna můj další oblíbený romantický hrdina:-) tam se musím někdy podívat, třeba cestou na Island:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Manchesteru jsou docela levné letenky na Island :-D

      Ještě chceme navštívit pana Rochestera, ten taky bydlí poblíž.

      Vymazat