čtvrtek 6. října 2016

Chystám se

Abych se o vlněném víkendu nevztekala nad začátkem o pěti jehlicích, pichlavých a klouzavých potvorách.

7 komentářů:

  1. Co to bude, až to bude? Rolák?
    (Článek pod pletením vypadá zajímavě.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, rolák :-) Záměr je rolák pro Melichara, ovšem uvidíme, jaká bude realita :-)
      Článek pod pletením je opravdu velmi zajímavý. Myslím, že jsou to sobotní Lidovky z minulého týdne.

      Vymazat
  2. Mamka mi poradila, abych si pleteninu rozdělila na tři jehlice a čtvrtou oplétala - skutečně to je lepší - pletu tak hlavně rukavice:-) tak ať se víkend vydaří:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže místo pěti čtyři, je to tak?

      Vymazat
    2. ano - pokud potřebuji rukavici vyzkoušet, tak jednu přidám, vyzkouším a opět rozdělím pleteninu na tři jehlice - stojí to za vyzkoušení:-) ahoj Zuzana

      Vymazat
  3. Tak to já vše pletu na kruhové jehlici - rukavice, ponožky, rukávy i roláky. Říká se tomu magická smyčka http://www.garnstudio.com/video.php?id=120&lang=cz. Jinak už ani nepletu. Představa pletení na 5 jehlicích mě dost děsí. Zkoušela jsem několikrát a vždy vzdala - kloužou, neustále se některou někam píchnu, no a když pletu z dětmi - i když už jsou větší, tak prostě to nedávám a jehlice jsou prostě pro mě děs.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magickou smyčku jsem vyzkoušla už před časem a za mě tedy zlatých pět pichlavých jehlic :-D

      Vymazat