středa 6. listopadu 2019

Temný podzim aneb YARN ALONG 242

Vrátila jsem se k modré. K tmavě modré.
Po dvaceti letech nadvlády všech tónů šedé jsem zpátky u své barvy. A přibrala jsem některé odstíny fialové.

Tenhle hedvábný šátek s dlouhými cípy  je nový kousek, s maličko romantickým volánkem.
Tussah Tweed BC GARN, 149 g, háček č. 4, rozpětí cca 180 cm, hloubka cca 50 cm (měřeno nevyblokované).


Pokud se chcete naučit, jak na háčkované šátky s dlouhými cípy, a sestavit si svůj vlastní vzor, 

přijďte Háčkům a čárkám 

v sobotu 18. ledna 2020 od 14 do 18 hodin.
Maximální počet je pět účastníků.


Temné skandinávské příběhy nebo bubácké midsomerské vraždičky k listopadovému šeru patří.
Jak já mám ráda ty mlhy a listí a kouř z komínů a nastupující zimní spánek...
Listopad mi totiž vůbec nepřipadá deprimující, na rozdíl od vlekoucího se února.

Třetí Nesbo s přeškrtnutým O za poslední měsíc, malabrigová noční Paříž a nový vzorek šátku s hodně dlouhými cípy a překvapením na okraji.

 (P. S. Ta kočka nebyl záměr, zkrátka se tam vyskytla :-) )


Žádné komentáře:

Okomentovat