sobota 28. listopadu 2015

Podruhé v Midsomeru den 8

Cestou do Manchesteru lilo. Seděla jsem v autobusu mokrá jako myš a háčkovala.
Nemělo příliš smysl hledět z okna, protože venku to vypadalo převážně takto:

Na letišti jsem nakonec objevila oddělení ztrát a nálezů, přestrojené za úschovnu zavazadel.
Moje doklady uschovali pečlivě.
Měli trpělivost s mou neangličtinou.
Konečné ztráty jsou tyto: jedno pouzdro od Nicenky, kožený zápisník s tužkou, tříbarevná propiska a velké balení žvýkaček. Doklady se našly všechny. Sláva královně a jejím poctivým poddaným!

Cestou zpět jsem háčkovala takřka zběsile. Byla mi strašná (STRAŠNÁ) zima.

Začíná midsomerský advent. V osm večer v centru ani noha.

Opět jsem se zastavila u zdejší výtvarné galerie a opět jsem zavzdychala nad touto melancholickou náladou:

A nakonec jsem - čistě ze studijních důvodů - šla zkratkou přes les. Vypadalo to tam takhle:

Víc už ve věci mrtvol udělat nemůžu. Fakt! Rozhodně ne v takovém počasí...

11 komentářů:

  1. Nádherná reportáž, tady taky leje, i když nad 500 je sníh=Krušné hory....Tak snad nějaká mrtvá duše ještě bude, když tak po nocích chodíš.....hezký den....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O mrtvé duše mi ani tak nejde, můj cíl je corpse! Podle literárně filmových zdrojů by se jimi okolí mělo hemžit, zvlášť v noci :-)

      Vymazat
  2. :-DDD no to je vrchol, šla jsi přes les a nic a v dešti!! PS: gratulace k nálezu dokladů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla tam taková tma, že jsem mohla minout klidně i kopec mrtvol :-D

      Vymazat
  3. "Víc už ve věci mrtvol udělat nemůžu." :-D

    Počasí je, zdá se, víc než anglické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí je naprosto učebnicové. Tady z vršku je to pěkné pozorovat, jak se počasí mění co chvíli. Ovšem nejlepší je, když člověk do toho děště nemusí :-)

      Vymazat
  4. Ó, moc blahopřeji k nalezeným dokladům! Nečekala jsem, že se objeví.

    OdpovědětVymazat
  5. A já se těšila, že pro návrat budeš muset podstoupit uprchlickou protivlnku a pašovat se z Doveru do Calais :-)
    To je dobře, že se našly. A neboj, určitě se nějaká mrtvola vyloupne...

    OdpovědětVymazat