středa 20. května 2015

Klubíčka, knížka a stará košile aneb YARN ALONG 139

Krajkový šál, konečně je zřejmé, o kterou přízi se jedná (zakoupeno zde).

Klárku a jedenáct babiček jsem potkala tady, a protože dopisy jsou mým obzvlášť oblíbeným žánrem, neodolala jsem. I když teď vlastně nevím: líbilo, nelíbilo?

J. D. Salinger znovu po letech. Jsem zvědava, zda mě uvrhne do deprese, nebo ne.

A stará pánská košile... Velmi pevné plátno. Co s ní? Poraďte!


9 komentářů:

  1. Štryk a Chic jsem potkala náhodou minulý týden při procházce pro látky, hned jsem si vzpomněla na Dědečkovu zahradu :-) Raději jsem tam ani nelezla, to by děti dostali celý měsíc k obědu kopřivovou nádivku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste rozumná žena! Bohužel jsem tam vlezla a od té doby doma okusujeme odstřižky z klubíček :-D

      Vymazat
  2. Z pánský košile? V kombinaci s lněným plátnem tašku: Pěknou, velkou, na salátky a ředkvičky a kedlubny z farmářskýho trhu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílou! Víš, jak bude vypadat :-D

      Vymazat
    2. Jo tááák, já jsem asi momentálně retardovaná, já myslela, že odkazuješ na látku na fotce :-)
      Z pevný pánský košile našij pytlíky na pečivo, ne?

      Vymazat
    3. Samozřejmě odkazuju na látku na fotce :-) Na mě je bílá až až, zvlášť v kombinaci s farmářskejma ředkvičkama...

      Vymazat
    4. Ty jsi nějak pumperdentlich:-) Tak se krapet zašmourá, no...

      Vymazat
  3. Z Oxfordu taky pletu, mám hořčicový a šedý. Myslím, že cenově je fajn, vzhledem k tomu, že je to jemná čistá vlna bez příměsí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oceňuju, že je tak tenká. A taky že modrá je opravdu modrá :-) Příště mrknu na tu hořčicovou.

      Vymazat