středa 6. května 2015

Klubíčka, knížka a déšť aneb YARN ALONG 137

Příze Malabrigo RASTIA, odstín LOTUS. Opravdu trochu připomíná Monetova leknínová jezera...

Jaroslava Pixová: Na břehu Blanice. Trocha lokální historie. Škoda, že konzultantů-pamětníků je už tak pomálu.

Prší vytrvale. Plevel jásá, plžáci též. Asi se přemluvím a půjdu na ně.

Inspirace: Ginny ze Small Thinks

8 komentářů:

  1. Příze nádherná. Zdar boji s plži, moje dnešní skore je nejméně 30:-(:-) už mi sežrali chryzantému od maminky, to neodpouští....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy jsou úžasné a pomyšlení na cenu mě vždy dohřeje :-D
      Staří plžouni nám zřejmě v zimě pochcípali, protože se tu rojí v podstatě jen samé maličké exempláře.

      Vymazat
    2. Jo maličké, ale rostou!! Bacha na ně!

      Vymazat
    3. U nás přežili velcí zimu. Asi to vzdám, teď jsem jich na kompostě našla několik desítek. To nemůžu vyhrát.

      Vymazat
    4. Před lety jsem jich sbírala denně několik set. Byl to trochu problém, co s mrtvolami :-) Ale podařilo se nám tu expanzi značně oslabit, denní sběr spolu s odstraněním většiny jejich oblíbených obydlí udělal své. Pak se vrátili normální šneci a ještěrky a slepýši taky pomáhají. Bohužel v našich možnostech nejsou indičtí běžci, škoda, mohli bychom mít běžeckou výkrmnu...

      Vymazat
    5. Taky mám pocit, že denní sběr pomáhá...akorát nevím co si myslí sousedé, jestli mě vidí jak v 7 ráno běhám po zahradě v pyžamu a rukavicích:-)))

      Vymazat
    6. Jedna naše nebožka hubatá sousedka na mě poránu obvykle hulákala (hlasitost na půl městečka): Zas na ně číháš, na kurvy?!
      Tak asi tak :-D

      Vymazat