sobota 14. prosince 2013

Advent 14 aneb Den jako stvořený pro banánový chlebíček

Od té doby, co děti vyrostly, peču jen zřídka. Není zájem. Kde jsou ty časy, kdy jsem zadělávala na palačinky z pěti litrů - náš Honza vždycky otevřel okno a zakřičel hromovým hlasem: Kluci, máma peče palačinky! Nikdy nic nezbylo.

Dneska zbudou i banány... Naštěstí jsem na blogu KUSANEC narazila na skvěle voňavý recept na banánový chlebíček. Tentokrát se vsadím, že opět nezbude nic!


8 komentářů:

  1. Přesně, já už taky skoro nepeču. Když ještě byly všechny děti doma, plech koláče padl na takovou malou svačinku ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pekla jsem všechno jen lité na plech, protože jakákoli forma byla zbytečná práce - buchta zmizela ještě horká :-) Když naše Hana jela se skauty na kole na Island, mým úkolem byly olejové bábovky na plech - dělala jsem jich asi osm a od té doly se na tento typ buchty nemůžu ani podívat :-)

      Vymazat
    2. A nedorazil k vám svého času takový ten koláč přátelství ? Krmilo se to vždycky asi týden moukou, kus těsta se rozdal a kus upekl. Zvedá se mi žaludek, jen když si na to vzpomenu, ale děti to milovaly - bylo toho vždycky hodně:)

      Vymazat
    3. Ne, nic jsme týden nekrmili :-) Nějaké kváskové těsto? Letos mi jeden kamarád předal kousek živého jogurtu, takové jogurtové letadlo přátelství, musím se přiznat, že jsem tu kulturu obratem zahubila :-D

      Vymazat