sobota 28. září 2013

Zajíc v pytli

Dostala jsem k narozeninám  červeno/fialovo-modro/šedá klubíčka.

Ty barvy se ti budou hodit ke všemu, řekla Hana a Rozi.
V tu chvíli jsem však netušila, že skutečně ke všemu. Uvnitř klubíčka se totiž skrývá celé spektrum, snad až na zelenou, ale ta se možná nakonec také objeví...

Řekla bych, že dcery budou docela koukat, co koupily :-)


6 komentářů:

  1. Ty barvy jsou bezkonkurenční - nádherné! Dcery vybraly dobře :)

    Ylva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapení je to, Ylvo, vskutku bezkonkurenční :-)

      Vymazat
  2. Nebojte, zelená tam nebude, i když i já jsem překvapená, moc se mi vaše klubíčka líbila...ne, že teď už nelíbí....ale je to fakt překvápko...hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelená tam nebyla, už jsem na druhém klubku. Aspoň tak :-)

      Vymazat
  3. Já bych se trochu lekla, Petro. Budeš muset být, řekněme, barevně odvážná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem se taky lekla, Lenko! A holky budou zírat :-) Asi budu letošní podzim dočista psychedelická :-D

      Vymazat