středa 11. září 2013

Klubíčko a knížka aneb YARN ALONG 55

Klubíčko: Příze Daniela, zase lasturky (trochu jsem upravila tento vzor), tentokrát rovný šál.

Knížka: Když na člověka leze chřipka, je Agatha lepší než paralen.

Inspirace: Ginny z Small Things

9 komentářů:

  1. Vzoreček je moc pěkný....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. love the color....love the crocheting....and always love a good Agatha Christie!!!

    OdpovědětVymazat
  3. I unfortunately can't read what you wrote, but your crochet speaks for itself! Lovely pattern and work!

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, krásný vzorek ( mám pro tento typ slabost..:-)) a krásná barva. Takže bude obchod, jo :-)? (Když se tak pěkně zásobuješ).M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bude, poněvadž mi chybí přirozený odbyt :-) I když tenhle šál se mi hodí k sukni, kterou jsem zdědila po dceři... Já totiž fialovou nijak zvlášť nemusím, ale ta sukně je fakt moc pěkná, takže... změna v barevnosti, no :-D

      Vymazat
  5. Krásný vzorek a milovaná Agatha, krásně se to k sobě hodí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milovaná! A filmové zpracování Hercula Poirota i slečny Marplové, jééé!

      Když jsem četla tohle (http://strakonicky.denik.cz/zpravy_region/agatha_christie_husinec.html), div jsem dojetím neslzela... Navíc je to příběh zpoza našich humen a můj dědeček se dobře znával s tatínkem hlavní protagonistky.

      Vymazat
  6. Péťo, copak je totok za přízi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to příze Daniela, např. zde: http://www.nitarna.cz/detail.html?id=daniela&pol=4.

      Vymazat