úterý 19. června 2018

Fotografie

foto evule kotule

Eva byla tak laskava a nabídla mi, že  vyfotografuje moje šátky.
Včera přišel e-mail a dnes jsem rozbalila adresář se snímky.
Ó, tohle že jsou moje šátky?

Evo, díky moc :-)

foto evule kotule

foto evule kotule






5 komentářů:

  1. Petro, děkuji. Jsem ráda, že fotky dorazily. podařilo se mi je odeslat až na třetí pokus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty fotografie modrých šátků se nemůžu vynadívat...

      Vymazat
  2. Evi, povedené fotky. Petro, konečně vidíš svoje výtvory v pravém světle! :-) Resp. MY ostatní vidíme Tvé výtvory v pravém světle. :-) :-)
    Nejvíc se mi líbí hned první fotka. Připomíná mi hory. Petra, Brno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teprve až uvidíš i ty ostatní, Peti :-)
      Nazrál čas na změnu: pokud večer neusnu, napíšu Ti ohledně fotoaparátu...

      Vymazat
    2. Výborně! Už se těším! Petra

      Vymazat