pátek 21. dubna 2017

Soubory



Když jsem byla malá, sbírala jsem známky a se spolužáky jsme o školních přestávkách měnili, hádali jsme se, postrkovali jsme se a některé exempláře jsme si pekelně záviděli.

Teď, když jsem velká, nesbírám nic. Vysvětlení nabízí Karel Čapek. Knížek mám/máme doma víc než hodně, ale sbírka to není. Stejně tak klubíčka, to už vůbec ne (trochu se děsím, aby se z klubek nevyklubala spíš choroba...).

Takže nesbírám, zato vytvářím nekompletní soubory.
Knížky Raymonda Queneaua.
Knížky G. K. Chestertona.
Knížky Williama Saroyana.
Knížky A. J. Cronina.
Knížky J. R. R. Tolkiena.
Knížky C. S. Lewise.
Básně Jacquese Préverta.
Detektivky Agathy Christie (vlastně to už asi je sbírka, mám je téměř/nejspíš všechny a některé dvakrát).
Knížky Josteina Gaardera.
Knížky Astrid Lindgren.
Skeny starých pohlednic našeho městečka (toto je pohlednice nejpozději z počátku padesátých let).
Krváky Jefferyho Deavera.
Prózu Jane Austen.
Knížky sester Brontëových.
Medvědí brože a průběžně je ztrácím, takže... Pletacího medvěda jsem ztratila cestou z Brna, achjo, achjóóó!
Slovníky.
Další slovníky.
Ještě další slovníky.
Kameny. Ne minerály, obyčejné šutráky.
A karelované kousky anglické kameniny, vesměs značky Spode, v množství menším než malém.
.

1 komentář:

  1. Som rada, že sa tam mihli aj tí moji, teda naši, posunula som ich dcéram.
    Nedávno som si na Saroyna pomyslela: už nejde mať svojho tigra, už mám svojich autistov-neuveriteľný prienik do iného, nepredstaviteľného, nepostihnuteľného, všetkopreveriaceho, aj veriaceho sveta...

    OdpovědětVymazat