sobota 25. února 2017

Chlubné plíce


Dneska se cítím pod psa, a tak navzdory plánům a počasí zůstávám doma zachumlaná doufajíc, že je to jen drobné předjarní nastuzení. Zato včera jsem se pýchou nadýmala (a to mám za to!), můj poslední šátek se totiž dostal na Fleru do top výběru, heč heč heč. Řekla jsem si, že svou dětinskou radost z takové banální marginálie musím (musím!) využít k reklamě. 
Tak tedy dneska reklamuju!

Toto je můj modrý topvýběrový šátek Křížem krážem


Kdo by si chtěl uháčkovat svůj vlastní, pro toho je rozpis zde.
Kdo by chtěl šátek hned a bez práce, pro toho je odkaz tu nebo tady.
A kdo by chtěl prostě nějaký jiný ode mě háčkovaný, může napsat sem.

K dnešnímu vítěznému datu by se ovšem spíš hodila tahle fotografie s ostnatým drátem než ta s poleny, ale což. Ta první je (doufám) šátkovitější.





6 komentářů:

  1. Peti, gratulace k úspěchu na Fleru a ať jsi brzy fit!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, díky! Doufám, že je to jen přechodné pominutí zdraví :-D

      Vymazat
  2. Díky za připomenutí ostnatých drátů, Petro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel lidi jako skupina jsou nepoučitelní, i kdyby se jim dějiny nastrouhaly do polívky :-(

      Vymazat
  3. Gratuluji, je to skvělé!
    A brzké uzdravení přeji...

    OdpovědětVymazat