středa 9. března 2016

Klubíčka a včerejší Brno aneb YARN ALONG 171

Jela jsem na pletařské setkání s Vlněnými sestrami. A cestou mi bylo třeba čelit některým nástrahám, např. této.

 Tatíček prezident se svatozáří z módních návrhů.

A pruhovaná fasáda. Jo, Brno není jen vila Tugendhat.


Výborná domácí limonáda v kavárně knihovny Jiřího Mahena. Čískejk umějí lépe v Midsomeru.

Výsledek nehmotný této cesty: milé setkání s milými pletařkami. Díky!
Výsledek hmotný této cesty: krvelačné kočky pro Melichara, kus květinové  záhonu pro mě, vypínací špendlíky pro nevypnuté šály - a to zamaskované Malabrigo jako že nevidím...

Ve vlaku tam a v autobuse zpátky jsem háčkovala, v kavárně PARK LANE jsem především párala. Přesto zběsilá limetka nabyla nečekaných rozměrů. Budu muset méně hnojit.


10 komentářů:

  1. such a lovely shade of green...reminds me of spring!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že jsi přijela:-) A ten šátek z Candombe ... ten mi nedává spát:-)) Limetkový je tak krásně optimistický!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem si výlet užila :-) Na shledanou v Praze!

      Vymazat
  3. Taky jsme Tě ráda viděla! Byl to skvělý večírek a jak Helča píše - šátky obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  4. You take such lovely pictures! And your crochet work is gorgeous!

    OdpovědětVymazat
  5. I enjoyed looking at your pictures. I love that green project you're working on. Beautiful color, beautiful stitches.

    OdpovědětVymazat
  6. The lemonade and pie look great! What a nice refreshment for a knitting meeting! The lime Crochet is lovely.

    OdpovědětVymazat
  7. Bezva! Těším se na pletení v Praze!

    OdpovědětVymazat